Jūrmalas autobusu satiksme izvietojusi visos autobusos plāksnes Braila rakstā latviešu un krievu valodā.

SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” (JAS), rūpējoties par vides pieejamību visām pasažieru grupām, tostarp cilvēkiem ar redzes invaliditāti, visos autobusos ir izvietojusi plāksnes Braila rakstā latviešu un krievu valodā.

 

Konsultējoties ar Latvijas Neredzīgo biedrību (LNB), par ērtāko un informācijas ziņā pieejamāko vietu, pasažieriem ar redzes invaliditāti, JAS sabiedriskajos līdzekļos vietā, pie autobusa vadītāja, kabīnes, ir izvietotas dzeltenā krāsā plāksnes, Braila rakstā, latviešu un krievu valodā, uz kurām norādīts konkrētā autobusa garāžas numurs. Savukārt pārējiem pasažieriem autobusa garāžas nr. būs redzams melnā krāsā.

Cilvēkiem ar redzes invaliditāti būs iespēja, norādot autobusa garāžas numuru, izteikt priekšlikumus un pretenzijas par sniegto pakalpojumu kvalitāti un citiem jautājumiem, kas saistīti ar sabiedriskā transporta izmantošanu Jūrmalas pilsētā.

Lai uzņēmums varētu pēc iespējas operatīvāk pārbaudīt pasažiera sniegto informāciju, rakstot vēstuli vai zvanot pa tālruni, ir jānorāda sekojoša informācija: datums, maršruta nr., garāžas nr., braukšanas virziens, pieturvieta un plkst. laiks.

Jau iepriekš tika ziņots, ka šī gada sākumā projekta ietvaros “Videi draudzīga sabiedriskā transporta (autobusu) iegāde“, 14 jaunie “ISUZU CITIBUS” markas autobusi, kuru dzinēji darbojas ar dīzeļdegvielu EURO 6, Jūrmalas pilsētai tika iegādāti, piesaistot Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda (KF) līdzfinansējumu un uzņēmuma finansējumu.

Atbildēt