Vai Jūrmalas pašvaldība gatavojas vēlēšanām? Reklāmai paredzēti teju 84 000 eiro

Jūrmalas pilsētas pašvaldība par teju 84 000 eiro noslēgusi divus līgumus par mediju aģentūras un reklāmas pakalpojumiem 2017.gadā, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.

Pašvaldības izsludinātajā iepirkuma konkursā par mediju aģentūras pakalpojumu 2017. gadam tika saņemti četri pieteikumi un uzvarēja SIA “Media House”, ar kuru tika noslēgts līgums par 41 999 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN), ziņo aģentūra LETA. Līgums noslēgts uz vienu gadu.

Noslēgtais līgums paredz, ka uzņēmums informāciju par Jūrmalu izvietos radio, presē, internetā, kā arī veiks reklāmu sociālajos tīklos. Turklāt uzņēmums informatīvos materiālus izvietos vidē, televīzijā un pasažieru vilcienos.

“Media House” iepriekš uzvarējis dažādos reklāmas izvietošanas pakalpojumu iepirkumos, ko izsludinājusi Valsts kanceleja, AS “Latvijas valsts meži”, Rīgas Stradiņa universitāte, Jūrmalas kultūras centrs, Latvijas Banka un citi.

“Media House” dibināta 1994.gadā un tās pamatkapitāls ir 2845 eiro. Uzņēmuma apgrozījums 2015.gadā bija 6 171 822 eiro un peļņa 95 064 eiro. “Media House” pieder Igaunijā reģistrētam uzņēmumam OU “Media Trading Group”, liecina “Firmas.lv” informācija.

Tāpat IUB informācija liecina, ka Jūrmalas pilsētas pašvaldība noslēgusi iepirkuma līgumu ar AS “Delfi” par Jūrmalaspilsētas ziņu bloka un reklāmas baneru izvietošana portālā “Delfi”. Līgums uz vienu gadu noslēgts par 41 999 eiro bez PVN.

Jau ziņots, ka Jūrmalas pilsētas domes šī gada budžetā pašvaldības reklāmas izvietošanai medijos paredzēti 267 309 eiro.

Savukārt pērn pašvaldības informācijas izvietošanai masu informācijas līdzekļos Jūrmalas dome noslēdza astoņus līgumus par kopējo summu 188 230 eiro, aģentūru LETA informēja pašvaldībā.

Visi noslēgtie līgumi ir spēkā uz gadu un daļa no tiem vēl ir spēkā.

Līgums par vislielāko summu jeb 41 999 eiro pērn 24.aprīlī noslēgts ar SIA “Izdevniecība “Rīgas Viļņi””. Par tādu pašu summu pērn 9.septembrī noslēgts līgums ar SIA “Vesti Reklāma” un 11.maijā – ar AS “Latvijas Neatkarīgā Televīzija”, kas nodrošina Jūrmalas pilsētas pasākumu publicitāti elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos.

Līgums ar SIA “Mediaservice” tika noslēgts pērn 10.maijā par 25 000 eiro, savukārt AS “TV Latvija” kopš 2016.gada 11.maija par 15 000 eiro nodrošina Jūrmalas pilsētas pasākumu publicitāti virszemes televīzijas kanālā. Jūrmalas pilsētas dome pērn 26.oktobrī par 13 500 eiro noslēdza līgumu ar AS “Lauku Avīze”.

Tāpat pērn par 3993 eiro tika noslēgts līguma ar SIA “Latgales Reģionālā Televīzija” un par 4740 eiro ar SIA “Noels” par pašvaldības informācijas izvietošanu Jūrmalas pilsētas vietējā nedēļas laikrakstā “Jūrmalas Vārds”. Abi līgumi vairs nav spēkā.

Jūrmalas dome informēja, ka norādītās līgumcenas nav iztērētās summas, bet gan līdzekļu apjoms, kas var tikt iztērēts līguma termiņa laikā. Pašvaldība apmaksā rēķinus atbilstoši saņemtajiem pakalpojumiem.

Atbildēt